( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, november 18

"om inreda"

Jag sov en extra 1,5 timmar igår morse (på soffan ) och
det skulle värja människa behöves göra, tycker jag...
Ja, det är inte rolig för er, att läsa att jag kan sova
när jag vill, men däremot får jag inte jobba, och det
är något "jag" gärna vill, däremot "ni" jobba.....

Har varit igår igång med "ominreda" ( vet ej, om det är ett
bra svenskt ord, men vem bryr sig ) av vardagsrummet.
Nej, jag har inte flyttat rund på alla möbler, men jag har sätt
upp ljuspunkter ( så kallar han från äntligen hemma det ).
Tak/väg belysning, och det blev ganska snygg, om
jag få säga det själv, "tack, men jag vet att jag är duktig".

Idag ska jag till målaren igen för att gå vidare med
vår projekt " barnstol till hans barnbarn ", jag har klippt
mönstret till huvud av stolen igår.
Stolen ska bli 27x26x79 om du fattar, sättet ska vara 27 cm
högt, sättet själva ska vara 26 cm fyrkant, och ryggstödet
blirr 79 cm högt, och troligtvis vit / röd från färg......

Att vara, är att vara,.....ljuspunkter

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                          X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar