( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, november 29

Magnetröntgen

Varit på sjukhuset igår för magnetröntgen, för att kunna
klara det behöver dom ge "mig", lugnande medicin.
Den lugnande medicin är morfin eller liknande, och
det känns efteråt, likadan som att varit vid tandläkare
för dragning av en tand ( bedövning ), ende skillnad är
att vid röntgen känns det i hela kroppen...

Se film om magnetkamera












http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Filmer/Magnetkamera/

Igen hemma var jag så nerdrogad att det ende för mig
var att ligga på soffan och vänta att det skulle försvinna.
Och det tog nästan till klocka 1600, jag var på sjukan
rund klocka 1000, så kan ni uträkna att det tagit 6 timmar.

Nu bara vänta på beskedet, och det ska jag få den
december 05 , när jag ska ha ett samtal med min läkare.

Att vara, är att vara,....som en magnet.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10   ( drogad )
                                                                              X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar