( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, november 28

Som en dramakomedi

Söndag morgon, kvart över sju vaken, woh det var
länge sen jag har sovit så länge.
Lördags kväll hade vi en underbar glögg kväll hos
kompisar ( målaren och sin fru ), en hel blossa gick åt.
När vi kom hem tittade vi på filmen som var på tv 4a.
Hopplös och hatad av alla, brittisk dramakomedi från 2008.
Om ni har chansen att lada ner den ( legal förstås ) ska ni
göra det, den är skitbra, mycket humor, asbra...

( orginal titel, how to lose friends & alienate people )
http://www.youtube.com/watch?v=qWcJ-66JGkk&feature=player_detailpage

Efter har gått flera km och rensad äppelträdet från
överflödiga grenar, fått muskelvärk och trött som fänkål.
mår jag underbar nu på morgon, strax går vi på väg till
sjukan för magnet röntgen, jag blir väl nerdrogat som
vanligt, samtidigt är min kompis målaren på skiktröntgen.

Hoppas allt går som det ska, och jag får december 05
besked att allt är borta, hoppas jag i alla fall........

Att vara, är att vara,....hoppfullt.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                  X





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar