( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, november 25

Slippa isformning

LaH var igår här för att ta nya blodprov angående värden
som gäller min fenantoin, dom siste två gånger var det
för lågt så jag fick öka dos av medicinering.
Fenantoin gör att jag inte ska få några krampanfall.
Känner mig som en nåldyna efter alla blodprover
som dom har tagit senaste året....

Efter att LaH har varit gick jag till målaren för att göra
nästa steg i stol tillverkning, slipa och måla grunden...
Det störste arbeta står kvar för mig, att måla ansikten
på stolen, vi få ser hur det går....

















 På eftermiddag kom frugan hämta oss, vi ska då till
jula för att köpa en frostvakt-kabel som ska sitta i
takränna och stuprör ( så vi slippa isformning på våren ).
Kanske oxå titta på en el-motorsåg vem vet ?

och gissa vad, det blev en el motorsåg och frostvakt.
Nu kan jag leka med träd i trädgård och skogen.
såga små bitar till braskamin och järnspis.

Att vara, är att vara,....med brommmmmmm..

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                             X



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar