( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, november 24

Snart Jul igen !!

Äntligen, då var det dags igen.... jag vet många av er
tycker det är för tidigt, och att man ska vänta minst
2 veckor till, men inte jag, nej nu står den....
O Tannenbaum, o Tannenbaum, wie treu sind deine
Blätter ! ( Julgrannen är på plats, ljus, bollar och slingor.)

Nästan alla klappar är köpt, i alla fall dom jag ska ge....
Hoppas ni tycker om dom, lite skoj är nödvändigt i denna
seriöse tider, jul är den tiden man ska vara glad.
Särskild om man tänker på jul i fjol, det var inte roligt att
åka gul taxi på julafton till sjukan, okej jag minns inte
mycket från det, men det gör familjen, nej detta år, gör
jag allt i min makt att ta bort dom dåliga minne.....

Kroppen bra, hälsa bra, humör bra, och vädret som
det ska vara, snö, is och kallt, det är önskningar som står
på min lista, tillsammans med en underbar familj, vad
kan man önska sig mer ( okej, ett frisk förklarande från
läkare skulle inte sitta så dåligt, nu före julen ).

All i want for christmas is you !!












 
http://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY&feature=player_detailpage

LAH kommer idag för att ta blodprov igen, hoppas dom
kommer lite tidig, så jag kan tidigt till målaren.

Att vara, är att vara,....i julstämning.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                             X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar