( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, november 27

SMHI lovade snö

Tack till allt jobbet jag har gjord i veckan, gå till målaren
och jobba med stolen, leka trädkirurg, städa och fixa
i trädgården, har jag nu en otroligt muskelverk i benen.
Känner man sig okej, tror man direkt att man kan göra allt
igen, men då har man fel...

Efter en vecka med god hälsa tycker jag att, nu på helgen
har min hälsa minskad igen, ont i benen ( som jag förklarade
här ovanför ), små ont i höger armen, och snurrigt i skallen.
Hoppas att det inte hålla i sig hela helgen.

Berit ( inte grannkäringen ! ) dra i över landet, och SMHI lovade
snö, is och annat dåligt väder, hoppas dom har rätt.
Det blir dags att vinter sätter sin fot fast, på svenskt mark.
Före året rund denna tid, hade vi redan 20 / 30 cm snö, och
ute temperatur av minus 15 / 20 grader Celsius.

VAR ÄR SNÖ, IS, OCH RESTEN AV VINTER !!!!
JAG VILL SNÖ INNAN JULAFTON !!!

Kom nu inte med dumma förklaringen att global uppvärmning är
orsaken till att vi inte har snö än, för då ska du förklara varför
vi hade 2 vinter i rad ( 2009 - 2010 ) med den värsta vinter
på 20 år i Sverige / eller de värsta vinter på 40 till 50 år på
kontinenten ( i Holland hade dom inte haft sån vinter sedan
1964 - 1965 / 25 cm snö, och temp nere till 12 gr. minus ).

I väntan på vinter vädret, " i rest my case ".........

Att vara, är att vara,....snöfritt än så länge

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                  X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar