( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, november 4

Underskyld regn ?

Åka man halv Sverige genom för att få en nytt pass....
kommer man till Stockholm, då få man inte komma in
för man har dubb-däck på bilen...
Ingen dubb-däck för man smutsar ner staden, men man
få stå i kö bakom illa luktande Amerikanska bensinslukare
Vad är då vitsen med förbjudet mot dubb-däck ?
Hoppas dom få underskyld regn eller isregn i vinter !!.










 

Jag få i alla fall min nya pass, inkl fingeravtryck ( på
fyra finger ) och den blir skickad hem, per aviserad post.
Nu är det bara migrationsverket kvar, hoppas dom
börja jobba någon gång i framtiden, så det blir löst med.
Idag kommer LAH för blodprov angående fenantoin igen
och jag hoppas att värde av fenantoin är bra, så jag
slipper att ta ännu mer tabletter.
Jag haft i alla fall ingen reaktioner mer av kramper.
Så mycket jag vet hade det att göra med strålningar och
inget annat, men man kan aldrig veta säkert....

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                    X
Att vara, är att vara, .....med pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar