( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, december 21

Skicka julkort

Jaha och då upptäcker man att man har glömd
i alla fall skicka julkort till olika personen.
Trodde man var duktig med 22 julkort, men nej
då, dom första julkort vi fick, har vi inte skickad
någon julkort, ändå God Jul på er...Hofors !!!..
( Vi skickade ändå, men lite sent. )

Paket historien "LOCADI" del;( jag tappat räkningen ).
Som jag igår skrivit har min paket inte kommit än.
Jag vet att paketet har varit i Göteborg, Sundsvall,
Jönköping och gissa vad, nu är min paket färdigt
för avfart till Linköping från........Karlstad !!!
Nu fråga jag,..min paket har mer sätt från Sverige
än jag, på siste året...
Inte konstigt att frakten koster så mycket
PS, dom har blockerad mig på Facebook, dom orkar
inte att jag skriver negativ om dom, .larvigt tycker jag.
" LOCADI Ltd "om ni är intresserad

Jobbade med målaren hela dagen igår, tälja skedar.
Nu kan jag äta gröt med riktig täljd sked, exakt
som det ska vara....











Att vara, är att vara,.....blockerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar