( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, januari 15

336 dagar till jul

Tjugonde knut,granen är på vift                 
jul är slut, och tomte på enkel-skift           .
336 dagar till jul, och chans på vinter.
Nu blir det kul, skidan slinter.

Första jul rim detta år, och jag lovar; ingen "mer" tills just
innan jul 2012.....Igår tog vi bort granen, julbelysning
inomhus och en del utomhus, tomterna är tillbaka till
Nordpolen eller i vårt fall "källaren"

Ont i bröstkorgen eller revben kan man väl säga, jag tar
igen Oxinorm -morfin-, allt för att slippa smärta.
Inte mycket mer som har hände igår, dotter 3 var på
besök, frugan har gjord tårta för idag -firar min födelsedag-.
Jag vaknade i-morse med ont i huvud, som om jag har
druckit en hel flaska whiskey, jag lovar jag har inte gjord det.

och spelat på V75 igår....hmmmm




7 rätt 53.195.326, 
6 rätt 151.894, 
5 rätt 5.518





Man kan i visa moment blir så jävligt förbannad "ARG"
Ingen lust att kommentera det.....
Igår var inte en av min bäste dagar som ni förstår !!!
kram,.... vi hörs

Att vara, är att vara,...4.a rätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar