( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, januari 16

Vinter ??

Tuttande i ören, ont i bröstet, hosta, vad kan det bli mer...
All med all, var igår en fin "födelsedag", present jag fick
från frugan har jag redan berättad ( biljetter till whiskey-
mässan ) och från dotter 1 -inkl familjen- fick jag en
presentkort till fiskedrag eller dylikt, från dotter 2 -inkl familj-
gav mig en whiskey, lika som dotter 3 inklusive sambo.
Från dotter 3's svärföräldrar en fin Calvados,....mmm gott.
En lyckad födelsedag in mina ögon....tack

Vinter hålar i sig, om jag ska tro på temperaturen, det
är nu 7 dagar i rad minus grader.- 5 och mer är vinter
äntligen SMHI's förutsättningen
Lite snö ( som är på väg, nu i veckan ) skulle det göra
lite ljusare hemma på landet....

Idagblir det en överraskning om vad jag ska göra, jag
har ingen stora planer, så vi få väl se....

Att vara, är att vara,  ett år äldre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar