( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, januari 28

Uppvärmning av poolen

60 w/timer gånger 8 timmer = 480 w
480 w gånger 30 dagar = 14,4 kw = 15 kronor/mnd.
Det skulle kosta uppvärmning av poolen om jag
kan använda defrost-slangen jag köpte för att hålla
isen bort ur stupränna på vårt hus - defrost slangen
kan bli upp till 65 graden om det är rätt - och det
ska väl räcka till uppvärmning av poolen.....
Nu är det bara utveckla en system hur jag få vatten
uppvärmd och att vatten kommer tillbaka i poolen.

Jag har kvar ont i armen, mest i höger armen.
På vänsterarm har jag en blåmärke som är minst
10 cm lång och 2 cm bred, .......tack narkotisör.
Jag har nåd bättre men det är på rätt väg igen hoppas
jag, nu bara vänta på beskedet om den metastas
var en svullnad eller om det är värre och han verklig
har vuxit........

Man kan säga att livet har sin konstiga vändningen
ene moment är allt bra och andre moment ser man
livet rasar under sina fötter... nu räcker det med
att rasa ner och ska vi bygga upp ett nytt liv...

Att vara, är att vara,....på rätt väg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar