( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, januari 26

Nervös ....ja

Vaken igen...........................................................
Ja och så gick igen en dag förbi, nu är det 408 dagar
sen jag fick beskedet, lika många dagar, okej 14 mer
.....så det blir 422 dagar sjukskriven från jobbet.

Jag hittade igår en furu planka som blev underkastat
till min kreativitet... den blev två slevar.
Två timmar i garaget med slöjdarbeta och då tyckte
lille katt att det tog för långt tid att vara i garaget, hon
ville ut.

Idag är den dagen att jag ska till röntgen, nervös...ja.
Och jag vet att maskinen är inte problemet den här
gången, det är hostan som är lyckligtvis minskad en
hel del, och det är väntan på svar hur det är i huvud..
Har metastasen vuxen, eller var det en svullnad ?

Men det ska väl ta någon vecka eller sånt innan jag
få svaret, nervös ....ja

Att vara, är att vara, i tanken med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar