( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, januari 17

Silvertejp

Månda▒gen startade bra, is-regn, rakt ut s▒▒▒agt; inte den
bäste förh▒ållande för på vä▒▒gen, hoppas alla körde lugnt.
Cirka 4 timmar senare regn▒ade det kvar, nu ingen is▒regn
mer, men det fr▒▒▒yser så snart det k▒omm▒er på marken.
( Jag▒hade sö▒nder me▒dd▒▒elandet....
men med lite sil▒▒vertejp kan man la▒ga allt!)

Haft hela dagen igår en lite höjning i temperatur, normalt
har jag ca 35,4 men igår 36,6 - vet inte riktig vad jag
ska tänker om det - tycker det är för lite för att kalla på
LAH's hjälp - vilket jag ska göra om jag har feber -.

Hosta är nästan borta som det känns på morgonen, men
vi få se ikväll när jag ligger mig - för igår var det detsamma
Ingen hosta på dagen, men en förskräcklig hostanfall 
på kvällen - nu bara hoppas, den har försvunnit....

Har jobbat lite med små saker i huset som till exempel.
Fixad färdigt plankan som ska ligga mellan våra två
köksbord, så ingen springa finns mellan borden.
Slipa, lacka, slipa, och en siste lackning.....

Fixad att frugan kan använda hennes video/mp3 spelare.
På original hårddisk gick det inte att sätta flera skilde
mappar, men det gick på extra Sd-kortet.
Nu bara lada talböcker på den Sd-kort, så jag kan sova
på natten - ni få tolka den mening hur ni vill.

Att vara, är att vara,  med guds hjälp och silvertejp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar