( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, februari 1

7,2 grader kallt ute.....

PS jag har namnsdag idag !!! grattis till mig själv !!

Mörkt, kallt,men inte så kallt som i början av veckan.
Eldning i spisen och kaminen för få skön värma i huset.
Frugan ska snart på väg till jobbet, och jag ska troligtvis
till målaren för förste gången detta år...
Den som har läst min blogg/dagbok har kunna läsa att
jag har haft förkylning och hosta ( influensa ) tidigare i år.
Lyckligtvis har jag klarat mig ganska bra med influensa....

Eldat i köket nu på morgonen, en kopp kaffe och tidningen
Nu ( 06.11 ) är det minus 7,2 grader kallt ute och dom
förväntar tills imorgon eller fredag snö, 2a 3 decimeter
Det är alltid kallt och snöigt när whiskey expo finns i linköping.

Idag blir det färdig ställa av en slev jag gör till frugan, inte
att dom är dyrt att köpa men jag tror den är finare och
hålla längre än dom köpte.....

Att vara, är att vara, med snöigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar