( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, februari 2

Först droghunder, och nu cancer hunder...















Vaknade imorse rund klocka 0600, jag hatar larmklockor
som gör att man vaknar... okej det finns snooze på dom, men
det är inte lätt att klockan står på andra sida sängen.
Jag har inte mycket skrivit om det men kan du tänka att ta värja
morgon 6 tabletter ( + 6 tabletter löst upp i vatten ) för resten
av ditt liv, det är vad jag gör, jag klagar inte, men man blir ibland
trött på att ta medicin och hoppas det kommer att ta en slut nån gång.

Varit igår kväll hos svärmor och hennes gubbe och ätit semlor,
mmmm förste semla i år och den var gott....

Att vara,är att vara, längtande efter mer semlor

1 kommentar:

  1. Nestor står gärna till tjänst med en helkroppsundersökning.. Lägg lite leverpastej i armhålan får du se!

    SvaraRadera