( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, februari 11

Dubbelsidigt....?

Inte än av dom dagarna jag vill komma ihåg.
Huvudvärk av den slag att man inte kan förklara
vilken sorts huvudvärk, om jag säger huvudvärk
med värk i huvud kan ni förstå då ?
Det gör ont i huvud men inte som huvudvärk..
Tror att det är nåt som påverkas av metastasen som
utlöser detta problem....

Tankarna sprider sig och om jag trodde att jag
inte brydde mig mycket om resultatet från magnet-
röntgen, hade jag fel...
Tre steg upp, fyra ner, man blir ganska trött på att
klättra på den jävla stega, igen och om igen.
Men vi kommer att klara detta också....

Jag gjorde min special sked färdigt igår - skallar
på ena sida, sked på den andra - ,jag fyllde på
ved i köket och vardagsrum - där går mycket ved
åt när det är så kallt -, jobbade med snabbeldrake
och senare gick frugan och jag till Tornby kolla på
en ny luftavfuktare.

Kvällsmaten blev en "supreme-mål" på Max, vilket
var kul, för vi träffade där dotter 3 med sambon.
Film på kvällen " Ice age 2012 ", värste B-film men
vi har skrattat, så kvällen var inte förstörd.

Nu  lördags morgon blir det en kopp sorg, läsa
tidningen, och.......ja resten hör ni väl imorgon

Att vara, är att vara,....dubbelsidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar