( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, februari 12

Effekt med karamelfärg

Så var lördagen avklarat......nu söndagsmorgon skriver
jag om igår, vilket jag gör värja dag, inte att jag skriver
värja dag om lördag eller tror att det är söndag, men jag
tror ni fattar vad jag menar....
Skön varmt i köket, minus 2 grader ute, det snöar som
om det var vinter, och bara njuta av en kopp varm kaffe....

Dotter 3 med sambo kom förbi på lördags eftermiddag.
Frugan hade fixad en symaskin till henne, som hon kom
och hämtade, bra tillfälle för mig att diskutera om hon
kunde tänka vara med med presenten till frugans
"guldfesten"........nu bara fråga resten av gänget.
( Så bli inte nervös jag kontakta er....)

I veckan har jag gjord ljuslyktor som ni kan ser på
bilden, förste bilden är tagit med blixt, andra bilden
utan blixt, ganska häftigt effekt med karamellfärg !!!








Jag har igen ont " i " huvud, det känns om det pressr
något mot min pannan..undrar vad det kan vara
kanske är det mina hjärnan som utvecklar sig...
Man ska alltid vara positiv, eller hur ?

Att vara,är att vara,.....positiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar