( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, februari 13

Världens bästa låter

Igår morgon ( söndag ) fick jag höra på nyheterna att en av världen
bäste och legendarisk sångröst har tystnat. Whitney Houston är död.
Det fick mig att tänka, och sätta ihop några av världens ( jag tycker )
bästa låter... och vem finns på första plats

1 -  I will always love you - Whitney Houston
2 - You are not alone - Michael Jackson
3 - Asbury park / 4th July - Bruce Springsteen
4 - Barcelona - Queen
5 - Help is on his way - Littel river band

Tillbaka till vardagen igen, kollade på statistiken av min blogg
och det visar att sidvyer per vecka är 276 sökningar
88 (30%) Sverige     84 (29%) USA
47 (16%) Finland      35 (12%) Storbritannien
19 (7%) Holland       10 (3%) Tyskland
3 (1%) Övrigt
                           Inte dåligt all säger jag det
själva, okej det säger inget om hur många är intresserad
in min berättelse eller blogg/dagbok....men i "ett" år, var det
i alla fall cirka 7000 "klick" , som var intresserad och jag tackar
för det...Det är ni ( och min familj ) som gör att det är lättare
för mig att gå vidare .....♥♥♥

Att vara, är att vara,....klick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar