( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, februari 26

SömnlöZZzzzzzzzz...

Det känns om vi börjar på nytt, kan inte sova på natten
tack till dom extra dos med betapred, det sköna är att
huvudvärken är försvunnit i alla fall.
Jag fick fredags brevet från landstinget att den 15 mars
jag ska in till sjukan för förberedelse till strålning, det
betyder att jag ska få ett protes igen som huvud ska hålla
stil under strålningen. ( inte jag på bilden, bara så du vet )

1 - Protes i munnen, så att huvud ska ligga total still
2 - Strålkanonen ( nytt  sorts behandling sedan 2010 )
3 - Man ligger på en brits i ca 40 minuten totalt  "STILL"
4 - Strålkanonen rör sig rund hele patienten

















Om allt är rätt, ska jag då, efter 1 vecka ( ca 26 mars ) bli
inlagt på sjukan för strålning, men först ska jag nästa vecka
28 februari igen till plan 11 för datortomografi, kolla om
skitet inte har spridit sig.....

Vaknade igen tidigt 0414 nu på söndagsmorgon, tror det
bättre att göra något nyttigt, så jag ska väl fixa giro.

Att vara, är att vara, somnlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar