( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, februari 9

Synt för er, moahahaha

Vet inte vad man ska tror från det hela, jag få igen från
dom konstige tanker och tror att alla små fel är från
den jävla cancer, nu har jag igen ont in min fot,och inte
bara min höger, nej,....nu oxå in min vänster.
Men det konstiga är det gör bara ont när jag rör min fot
sidovägs ( fot på marken och vrid din knä höger eller
vänster ), eller strecka ut min fot....

Snurrigt har jag inte varit på långe, så nu blir det dags att
ta en öl - om du undrar, jag skriv ovanstående på
sent igår eftermiddag, inte att jag nu på morgonen
redan meden öl börjar,....hallå? - störste delen av
ölen har jag använd för marinera av revbensspjäll.

Kollade lite rund på internet bland olika bloggar, jag
hittade en som heter George...... och har fått diagnos
Malignt Mesoteliom, 100% dödligt cancer ( och 3 till 6
månader att leva) det fick han 2006, han skriver följande
blogg;-
https://georgeschottl.wordpress.com/2009/06/
Så med andra ord, jag har inte givit upp, och jag kommer
inte att ge upp, synt för er, moahahaha

 Att vara, är att vara,......snurrigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar