( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, februari 15

♥ ♥ ♥ ♥

Vaknade allt för tidigt i morse, fick lägga mig på soffan en stund till zzZzzzzzzzzzzz

All♥♥sdag det var det igår, och nej, jag glömde det inte..
Fick från frugan på morgonen en hjärta med godsaker, och
då menar jag choklad praliner från Sarotti, härligt.
Från mig fick hon en fin bukett med rosor.

På dagen efter att försökt ta bort snön med slungan ( det är
tredje gången i år ) varit hos målaren..
Vi hålla nu på med en fågelmatare, en flaska i en ställning
som mata fåglar som en automatik..














Lite svårt att se på ritningen men det fungerar perfekt...
Man kan fylla den med jordnötter, solrosfrö, hampa eller
vanligt blandat fågelmat...viktig nu på vinter att mata fåglarna
Nu blir det bara att sätta ihop,och kanske måla / lacka fint.

På eftermiddag var vi till kyrkogården för att lägga blommor
på våra älskades grav.... blev fint.
Efter det till svärmor med rosor och en choklad hjärtan...
Kvällen blev lugnt och relaxat, vi hörs imorgon...

Att vara, är att vara,.....valantine  ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar