( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, mars 24

flyttad till " 96 "

Fick höra från "jobbets administrativ ansvarige" att
jag är tuff och har ett otroligt förmögen att vara positiv...
Så mycket skit kan inte en människa bära på-, säger hon.
Jag tycker bara att all dom underbara personer som
tycker så om mig, bara glömmer en sak !!!! Min fru !!!!
Hon stödja mig, och står bredvid mig genom allt.. och om nån
ska ha alla heder är det min fru, älskling,... jag älska dig

Jag vet inte om jag ska diskutera eller såga av hela
händelse ännu mer, tror det lutar mot det följande....
jag få nu den hjälp jag behöver och är bort från det jag ( vi )
tyckte var värdelös, Jag har sagt hejdå till dom killar och tjejer
som förtjänar bättre kollegor och tackade dom för allt !
Jag blev flyttad till " 96 " igår, rund klocka 1400.

Jag ska nu "äta" flytande i ca 3 till 4 veckor ( total arbetsförbud för
min mage ), under den tid ska jag på stålbehandling för den
metastas i huvud, då blir det kontroll på magen igen, förhoppningsvis
har magen kommit igång av sig själv, eller det blir igen operation
för att hjälpa till magen....Så all ni små gummor och gubbar, ingen
mat eller dricka med till sjukan ( Endast vid special förfrågan ),,,
Med lite tur blir det in för frugans födelsedag att jag kan äta och
dricka igen....

Två timmar på LAH'S 96 avdelning gav mer gas, än 10 dagar på
stassi Kava, jag lovar att "den gasen" är en bra tecken....
komposttillverkning börja komma igång, tror jag....

( okej det fanns bra saker med stassi oxå, utsikten !! )













 
Att vara,är att vara,...på rätt väg, tills slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar