( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, mars 23

Inte flyttad än,, men lite uppdatering.....

............................................. så ni få lite bättre
översikt på vad som händer och vad som har hänt
Jag vet inte om man kan beskriva alla fel och
irritationsmoment som har varit siste 16 dagar på avd 19 -Kava

Jag vill att ni förstå ratt, och förstår att ett stor del av personalen
och läkare är "otroligt duktig" och "kompetent" på vad dom gör....
Där finns alltid dom ruttna äpple mellan fina....synt men sant
Utan hjälpen från den läkare/kirurg och operativa personal
hade jag inte haft en chans, men livet hade varit lite enklare
och skönare om "all" personal kunde behandla andra människor
som människor.....
Medicin frågorna har börja lösa sig, natten före förflyttning, jag
fick plötsligt klocka åtta min medicin och fick sova till på morgonen
( utan att blir stort i sömnen ) och det har inte hänt sedan
7 månader tillbaka..

Fly Fly Flytt away....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar