( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, mars 24

OJDÅ !!

OJDÅ, nu läste jag senaste dagarnas inslag av min blogg / dagbok.
och man kan kanske fundera om den, ..men är det min grammatik ni
funderar om då har ni mycket att fundera över... Och om man bort
ser från min konstiga grammatik ( nej, jag behöver ingen bekräftelse
på att jag har en konstig grammatik ) finns alla bevis där, att det är
morfin som talar. Hur som helst, alla fakta finns kvar i grunden av
berättelse.

Jag har sovit i minst två omgångar idag, först hela natten ( mellan
klocka 20:30 till klocka 06:07 ) och senare på morgonen ( mellan
klocka 10:00 och klocka 1200 ) Det låter inte som det mest , härliga
samtal, men natten har givit mig gaser !!! Kontroll och Lugn har givit
min magen en start till läkning, något jag absolut inte skulle har fått
på stassi ( eller troligtvis inte, på väldig längre tid )
Jag fick idag min första Mat ( flyttande ) sedan jag opererades, för
er kanske ingen milstolpe men för mig är det..
2 hela skedar räksoppa !!! fan vad gottttttt

Dotter 1 ( ja "den" ) var här på eftermiddag med sambon, kändes
bra att kunna prata med barnen, tecken på att jag börja känna mig
lite bättre tror jag, eller är det morfin som talar...

Att vara, är att vara, delad i två idag..

2 kommentarer:

  1. Hur är det man brukar säga? Bättre att morfinet talar än att röven gör det? Eller tja fast nu är det kanske tvärt om, eller nåt i ditt fall? Många tror ju att Erik den fjortonde dog av ärtsoppa, själv tror jag det berodde på att han inte fes tillräckligt!

    SvaraRadera