( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, mars 23

FLYTTDAGS


Stassi huvudkvarter blir utbyt till c96, nej det är ingen
u-båt, men LAH's huvudavdelning på sjukhuset område, igår
gick den siste droppen för min del, dom okompotenta, impotenta
och okomposterbara nattpersonal på avd 19 Kava ( 90 % av
dom ), som alla vet har jag särskilda tider med medicin ( ett
småbarn fattar det lika bra, som ni allihopa där hemma ), hmm
det gör inte det store delen av nattpersonal på avd19 på us i linköping,
Efter en natt till, utan sömn och mycket stahey kunde jag sova
en hela 35 minuten mellan klocka 07;00 och 08;00...
Mycket mer frustrerande......, som t. ex för mig är när personal
nedvärderar mig för vem jag är ,  enkelt förnedrar mig.
Och jag tror inte jag behöver slita mina sista dagarna ( åren ) med
att bli  total förnedrad eller nedvärderad
Önska att någon kunde ta hand om all dom äldre som ligger på
sjukan med samma förnedrings problem...
Mina problem angående vård och medicin är snart ändrat till det
bättre.
Nu står det bara -några- veckor sjukhus kvar innan jag få
komma hem igen, mina tarmar ska ha en lång semester.
jag få inte använda dom tills dom  är utan infektion, live
on the dropp... men det är väl en ny och spännande ide för
enny tv serie " Dropp till you stopp"

Hur min flyttning går idag hur ni kanske på efter middag och
annars i morgon....

beep beep,,Att vara, är att vara,k..k..k..k.kompetent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar