( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, mars 22

Jag är tillbaka, på internet i alla fall..... för denna gång....inte hemma än...

Först och främst vill jag ber om ursäkta, Het spijt me, Es tut mir
leid, Je suis désolé, Olen pahoillani och....Jag är ledsen. Ursäkta
för den konstiga och egensinniga ( dock lite "av mig" in förväg
förväntad, men )  för "er" det mest skrämmande, utan varning,
inkräktare lik, övertog, min blogg- / dag- boksida för en dag !!!
Om jag hade vetat att hon, ja du läser rätt....** min styvdotter, och
jag kallade henne, "Dotter1" innan** skulle skriva att målare har
bättre tomater än jag, då hade hon aldrig fått tillstånd att skriva in
min blogg/ dagbok.för att meddela er att jag ligger på sjukan.
Tur för min del är att jag nu kunde kapa en liten bit hyper space för
att ställa allt till rätta igen Nu vet jag inte om jag ska berätta hela
historia som vad har hänt, menjag kan göra en sammanfattning av
det hela....Ont i magen, gul taxi med blå-blå, röntgen, spräckt
tjocktarm visade vara sig cancertumör vid operation, påse på magen
eller inte ?

Och när jag vaknade efter Narkos blev jag glad överraskad att
ingen påse fanns på magen.....kanske den egoistiska centronomiska
glädjedödare hade en bra dag......Om du undrar vem jag pratar om
då är det " Kermit " Det är den som är i mina ögon den onde
egoististka centronomiska glädjedödare ( en elak sarkasrtisk egoist,
med en icke troende beteende ). Den har hållat jorden i krig och
fördärv i över 2000, skriven i hans egen dagbok bättre känd under
namnet "Muppetshow"..

Första helg två mindre kramper, lördag eftermiddag och kvällen )....
Jag frågade läkare varför? och varför jag behövde blodförtunnande
medel ( för den orsaker ökande möjlighet till kramp ) ?, svaret; enkelt
för att jag var ny-opererad eller bättre sagt, inget svar, Jag blev som
vanligt arg!! och det är så vi kontaktade LAH, nu har dom tagit
blodtest om jag har tillräckligt fenantoin i blodet !!! Som jag tror är
delvis orsaken till att jag fick krampanfall ( svar var att jag nu har 10
i blodet / och innan hade 14 vilket är bra !! Tur för läkaren på KAVA
att jag vet så mycket om min sjukdom så jag kan lära dom läkare något.
( om dom lära sig lyssna ) Läkare gav med att han hade skulle lyssnat
på mig, och var inte ens arg att jag hade kopplad i en annan läkare.....
en som vet var det handlade om

Att vara, är att vara,...... nästa kapitel följas imorgon,
endast om jag få det olagliga kontrollpinne fungerande,
och allt från stassi * radioförbjudet * huvudstads
EastSweden område....
( läs först allt genom innan ni börja dra era slutsatsen )

1 kommentar:

  1. Mohahahaha, vi får väl se hur det blir med tomatplantorna- det är ju inte bara bloggen jag har tillgång till utan även ditt växthus=)))

    SvaraRadera