( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, mars 26

FRANK**

Om ni tycker jag klagar och är negativ angående min vård
kan jag med glädja meddela att jag är " trådlös " från och
med 12 tiden igår... känner mig som FRANK**, Ingen påse
med medicin hängande över huvud mer, det känns att bli
släppt fri i naturen.....Jag vet att dom senaste dagarna har
jag skrivit två eller fler gånger om dagen, frustration och
känslor ska man inte spara och bygga upp, man ska släppa
dom i frihet......ett bra råd till alla tycker jag......
**( Frank är den får i reklamen från jag tror 3, eller Comviq,
eller Telenor, eller Telia, eller nån av dom andra telebolag,
jag känner mig trådlös i alla fall )


Frugan var på eftermiddag på besök, och hon jagade mig
rund i korridoren, jag klaga inte, det är det som behövs för
att få min mage och tarmen igen att fungerar, och jag lovar
det fungerar.....

Med lite tur blir det bättre och bättre för värja dag som går
och ( jag ) hoppas att jag är slutet av veckan hemma (
premiss naturligtvis
) och att jag snabbt kan börja med
behandling för metastasen i huvud, ( skulle ha gjord före
veckan, men tack till allt det med magen, blev det inget
)
Det var idag den tredje dagen i rad att jag sov i minst
9 timmar i streck, sist det hände var jag 16 år ( på semester
i Italien med mina föräldrar - Moniga del garda
- )

Snart en kopp kaffe och efter det, då blir det väl.......????
Att vara, är att vara, ..utan krav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar