( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, mars 30

Pip...Pip...Pip...................

Två underbare stunder tidigt på morgonen, nej, inte smyg tittande på
rådjur som dansar i trädgården, eller älg som tjuvar äpple från trädet,
inte heller räven som eskorterar katten hem efter en natt på "stan",
nej den underbare stunden var 2x 10 minuter på TOA....Om det är
den orsak att vakna klocka 0500, har jag absolut ingen problem att
vakna tidigt,...bra larmklocka eller ska man säga tarmklocka

Läkare W. var här för att kolla min mage igen och konstaterade att allt
ska vara, som det ska vara.. han tog bort igår en medicin som hålla
min mage lugnt, och det har jag märkt, den är inte lugnt mer om jag få
beskriva det så.....

Som ni kanske vet hålla dom på att bygga vid sjukhuset i Linköping, jag
har bra utsikt över det, särskild klocka 1200 och klocka 1700 när dom
spränga i berget. häftigt att ser och känna...pip...pip 60x pip kabooo
( liten film med sprängning )


Förhoppningsvis kan jag också bli av med morfinsprutan idag...
Plåster har jag redan fått, den tar ca 24 timmar innan den börja
ge effekt, lite dubbeldosa gör ingen ont.....

Morfinspruta











Att vara, är att vara, ....mår (så) fin

1 kommentar:

  1. Vi ska nog alla vara tacksamma för att du har eget rum om magen kommit igång igen...... jiiiiiss....

    SvaraRadera