( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, april 21

94 kvar !!!!

Kallt, regnblandat snö, eller snöblandat regn, molnigt, och ingen sol
så kan man säga det med andra ord; riktig "skit väder"
Målaren var här en stund, vi skulle ha fixad växthusets glass men
tack till vädret blev det inte så, blir väl nästa vecka någon gång.

Det blev lite jobbigt på senare eftermiddag, jag fick igen konstiga
känslor in min höger axel, före gången jag fick dom känslor var på
sjukhuset när jag fick fel sorts antibiotika, ( den sorten som kan
orsaken krampanfall om man är känslig för det ) innan jag skulle få
en krampanfall ringde jag till LAH och förklarade situationen och
fick ta stesolid tabletter som jag har hemma, tur för mig, känsla in
min axel slutade, och det blev ingen krampanfall, skönt att förtecken
till krampen är så tydliga, så jag slippa kramper.....
Nackdelen är att höger och vänster sida har olika tecken att meddela
om jag ska ha en krampanfall eller inte, man lär sig...

94 kvar !!!!, och om du undrar vad jag menar med det ?
Det är 94 personer kvar att besöka min blogg / dagbok, då har jag
haft 10.000 besökare på min sida "Att vara, är att vara, med dig "
sedan 12 januari 2011,när jag började bloggen / skriva min dagbok.
Tack till alla som är intresserad och stödja mig med min sjukdom.
Skulle bara vilja veta vem blir den 10.000:e besökare ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar