( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, april 20

Moped av ATV modell

Skrivet igår mitt på dagen, hade inget att göra så gick in
på internet och började handla, så med andra ord;.....
En lugn dag hemma som kostar pengar, Jag var så smart
( eller dumt, beroende hur man ser det ) att beställa en
4-hjuling moped av ATV modell. Nästa vecka blir han levererad,
och varför jag beställde en 4-hjuling moped, är för att jag inte
få köra bil angående metastasen i huvud, men moped är okej,
och det är säkre att ha 4 hjul än 2 tycker jag.....Nu kan jag
själv handla mjölk etc.och behöver då inte vänta på att nån
kan skjutsa mig fram och tillbaka












 Snart åka jag till Sjukan ... jag ska vara på magnetröntgen
( jag hatar det stället ) och efter det till avdelning på LAH, jag
försökte fixa nya morfinplåster själva, men den jädra plåster
vill inte sitta fast, fick ha en extra plåster sätta över.

Nu på morgonen,......Efter besöket på LAH gick vi tillbaka till
parkering och jag var förvånad att det gick så bra, kanske var
det lugnande medicin som var orsaken, jag fick lugnande
för jag klarar inte av att ligga i magnetröntgens maskin utan.
Mågen 1 kom senare på kvällen och hämtade hunden som
vi passade, och resten av kvällen gick åt att titta TV....
La mig till sängs runt klocka 2200, allt med allt en
ansträngande dag..............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar