( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, april 15

Algdråp och Algfritt

Fisksouffle eller hur man skriva det, är inte viktig men gott var
det, och det är vad vi åt igår.....sonen fick matlådor med hem
och jag har en extra portion i kylen tills måndag.......










Jag har köpt en ny telefon, gammaldags modell om man ska beskriva
den, men med pekskärm Nokia C3-1i äntligen kan jag normal ringa
och svara på telefonen.

Jag mår efter förste dagen ( efter vara utskriven från LAH ) hyfsad bra,
jag var lite oroligt igår om toa besök skulle fungera, men nu på morgonen,
kan jag bekräfta att det är så, att ni kan skita i det. Allt fungerar som det
ska, själva kungen kan skita i det.

Idag ska blir en underbar dag har jag bestämd, sol vind och vatt.... nej
lite frost på marken få det bli, vatten kommer senare i säsongen, poolen
är inte färdigt än. Troligtvis ska jag idag tappa bort regnvatten och smält-
vatten efter vinter, vilket har formad överflöd i poolen. Fylla med Algdråp
så poolen kan bli Algfritt och rensa sig själva i stora delen.....

Ha en underbar dag, jag ska ha en, det vet jag.

Att vara, är att vara, algdråppare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar