( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, april 8

Hård genom köttkvarnen pressat kokt kycklingfilé

En gott natt sömn, och vakna till en vinter undervärld, snö
till in i förbannelse..och jag som trodde det skulle snart
vara vår och tid för att fixa poolen, vilken miss.
Väntande på att min fru skulle ringa, min fru skulle nämligen
hämta mig så jag kan komma hemma på remiss och jag
ska möta henne vid ute dörren från byggnaden
Idag skulle dagen endast vara med njuta av att vara hemma,
och det blev igen en miss, när jag var hemma, ta,da försvann
vattnet, eller bättre sagt pumpen la av, elektroniken till pumpen
var inte som det skulle vara. Tur att vi har bra vänner med
eget byggfirma, Dom känner många hantverkare så det
kommer att bli fixad , så man ser, aldrig har man en lugnt
weekend

Tillbaka på sjukan, det var kvart över fyra, blev det antibiotika
och en middagssömn Skönhetssömn kan man oxå kalla det 
men då vet jag att kommer att få kommentar....
Kvälls maten på sjukan var en sorts " hård genom köttkvarnen
pressat kokt kycklingfilé ", det smakade i alla fall kyckling,
presentationen på tallriken var nåt som "han" från HELLS
KITCHEN tror han heter Gordon Ramsey inte skulle ha
uppskattat, det såg lite ut som fiskfoder vilket har krypet
tillbaka från akvarium till matlåda
Men smaken var okej.....Glad Påsk

Bilden har inget med dagen att göra förutom att det är påsk

















Att vara, är att vara, in love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar