( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, april 7

Traditioner

Det är viktig med traditioner, det är därför jag gratulerar
min dotter 1 "en dag försent " med hennes födelsedag, inte
att jag alltid är försenat men att jag alltid ligger på sjukhus
eller något i den stylen. Så gumman, här från sjukhus-sängen
önskar jag dig en fin dag i efterskott Grattis ღ

Tackar till alla ( dom som ringar, lommar på besök ) och alla
som bara tänka på mig när jag finns här på sjukan, det är ganska
jobbigt att spendera tid på avdelningen, utan att har något viktig att
verkställa, dagar går förbi med sitta bakom dator, läsa illustrerade
vetenskap eller historia ( från samma bolag ), kontrollera om
sjuksköterska ge mig rätt medicin och reta dom lite.
Resten av tid går att äta mat, först var det endast flytande ( soppa )
men nu är det mer trög flytande ( potatismos )
Troligtvis är jag idag en stund hemma igen, i alla fall till klocka fyra
för då ska jag tillbaka till sjukan för medicin, efter det är det frågan
om jag ska med hem, eller om vi ta en dag till, dagen efter...
Allt är inte bestämd än....

Och angående morfinpumpen, det går inte exakt som jag
hade hoppat,gränsen mellan med eller utan är små men
jag tror jag behöver pumpen ett tag till, idag ska vi först testa
med om det fungerar med tabletter istället, hålla tummarna.
Nu bara vänta till frugan kommer och hämta mig, små
permissionöver helgen, ska vara skönt med vara hemma en stund.
.
attvaraarattvara@myself.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar