( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, april 9

"still the one"

En dag till med permis hemma, ...underbar, ..solen skiner
och humören är på topp.
Det ende som är lite tråkigt, är att varenda gång jag går på
permis, är att nån sköterska sätter droppet lite sent på kvällen.
och det betyder att hele påse med näring inte går genom som
det skulle, men vem bryr sig, det finns näring i potatismos.

Shania twain's "still the one" spelades idag på radio, härligt text
och så underbar att kunna säga det till den man älskar....

Ser ut som vi gjorde det, Se hur långt vi har kommit min älskling
Vi kanske tog den långa vägen, Men visste att vi skulle komma
dit någon gång

Du är den jag tillhör, Du är fortfarande den jag vill ha för livet
Du är fortfarande den jag älskar, Det enda jag drömmer om
Du är fortfarande den jag kysser godnatt.....


Hoppas idag blir så skönt som igår och att allt med magen etc..
går som det ska, blodtest och lite mer innan jag ska hem nu
på morgonen.....

Att vara, är att vara, förälskad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar