( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, april 28

( fylla i själva )

Hade det tråkigt och hittade en fotoalbum från den tid jag
var ung och söt, okej det var länge sen och det var på tidigt
70-talet. Problemet var bara, när jag kollade på gammal
klassfoto hittade jag mig själv inte, Tur att gammal klass
kompis har Facebook och dom kunde peka ut mig, nu
tror verkligen att jag börja bli gammal, inte hitta mig själv, och
bilden är svart/vit... THATS WHEN THE DARK SIDE OF
THE MOON, TAKES OVER !!




2012 är inte året som började bäst som
ni kan ser på vänster sida.

Igen en vecka förbi, 501 dagar sedan beskedet,
och vem vet hur många kvar tills eller innan
 ..........( fylla i själva )............ ?
Jag har haft lite små känningar från kramp igen igår,
löste problemet med tabletter tack och lov, börja
blir dags att jag kan komma till strålning för ta hand
om skitet, börja bli jobbigt. Som ni förstår är det
"om inte det ene, är det de andra"  först cancer, då
lunginflammation, då kramp, då sprucken tarm
operation (2x), då kramp, då port-a cath operation,
då....? när blir det slut på skitet....? Skulle bli jädra
glad om jag få leva ett vanlig liv för ett år ( att börja
med ).....skönt nästa behandling startar snart....

Att vara, är att vara, planerad .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar