( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, april 17

Kul överraskning

Som jag har skrivit tidigare i  bloggen / dagbok, har jag
anmäld KAVA till Social Styrelse , nu vet jag inte hur
utredning eller dylikt kommer att gå vidare, men nyheterna
har det blivit, i  Extra Östergötland  / 2012-04-16, du vet
den grattis tidning på bussen och mera., står följande artikel
på sida 5,...













Det är inte att jag vill vara med i tidningen, men jag tycker
det är bra att det blivit uppmärkt hur dåligt kirurgi akuten på
KAVA är..
LAH var här för kontroll och byta av morfinplåster och på
eftermiddag fick jag besök först från målaren, efter det kom
rörmokaren ( vi har kvar problem med vatten  hemma )
efter det ringde de på dörren och när jag öppnade var det en
gammal kollega och sin hustru, jag körde tillsammans med
honom på Italien för ca 10 år sen, det var en kul överraskning....

Det blev lite mycket intresse runt mig igår, alla vill veta
hur jag mår och undrar direkt när jag inte svarar på SMS.
Kanske är telenätet inte så 100% som alla tror, jag svarar
direkt när jag hör en SMS, men inte alla kommer fram som
det ska och om det skulle hända något, Jag har telefon, jag vet
hur man ringer 112, eller en av dom andra viktiga nr, som
handlar om min hälsa, jag är äldre än 5 år, JAG KAN SJÄLV.
Förlåt, men man blir lite surt om man blir störd stup i kvarten
Det var lugnare på sjukan !!!!! ( sorry )

Att vara,är att vara, poppis !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar