( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, april 10

Slippa betala

En dag i tagit, helgen var jag hemma, i alla fall dagligen från
0900 till medicin dags 1600, nu vänta om läkare bestämmer
hur resten kommer att ser ut.Kanske finns möjlighet att bli
utskriven till helgen eller inte, inget är sagt angående det,
endast mina förhoppningar.

Frugan tycker att det är ingen problem att jag ligger på sjukan,
hon kan hämta mig värja dag efter jobbet och köra mig till
sjukan klocka 2000 igen, bara för hon då slippa betala
parkerings pengar, och kan lura på det sättet parkeringsbolaget.













Blodprovet igår, var för att ser, om min sänkan har blivit bättre
och om inflammationer har dragit bort.
På dagen, hemma fick jag ta en extra morfintablett, magen
jobbade lite emot min vilja, men efter en stund var allt igen
som det skulle vara
Tillbaka på sjukan klocka 1600 färdigt för nästa medicin.


Att vara, är att vara, som en kamel



Att vara, är att vara, som en kamel

1 kommentar:

  1. Visa inte morsan den dör bilden, då kommer hon vilja ha en kamel istället för Kia....

    SvaraRadera