( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, april 26

Som att vinna 1 miljon

Har gjord en liten lista av vad ska göras nu i våren....
Fixa pool, och Värme, Glaset i växthuset, Kakel och Tapeterna
i köket, och nåt som är väldigt viktig Sprutmåla fiaten....
Provköra och njuta från ATVn, Njuta av livet som det är.










Jag var igår på lungmedicinska avdelningen på sjukan för
förberedelse till min strålbehandling i början av maj.
Min Läkare / onkologen har upptäckt att jag har en annan
sorts cancer än dom trodde tidigare, dom har tack och lov,
ändrat uppfattning om behandling, jag är den förste av vad
dom vet, var tumören har krympt och stannat ... Kanske tack
till viljekraft, livsglädje och experimentellt cellgift. För-utsikten
ser igen ljust ut.....Om jag hör mer angående cancertypen jag
har meddela jag er direkt, men  jag kan säga att det ser ljust ut....
Det känns lite om jag har vunnit en miljon på lotto....

Liten PM;
Poolens temperatur är på momentet 7,6 grader, inte världens
varmaste pool, men förhoppningsvis är snart värme installerad,
Kanske inte viktigt för många av er, men för oss är det en kul fakta.
På eftermiddag var det 9,8 grader......

Att vara, är att vara, uppvärmd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar