( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, april 5

Sonder tuggat tunga

Tidigt vaken med en sonder tuggat tunga, troligtvis orsaken från
krampanfallet jag fick igår.
Pratat tidigt igår morgonen med målaren på telefon, han ska
komma på besök nu på eftermiddag, men han undrar hur det
går med mig, jag svarade som vanligt att allt går bra efter
omständigheter, men allt kan gå bättre,
Han berättade att våra grannar hade ringd och via en omväg
vilde veta hur det var med mig,
// Jag kan berätta att vi har ett liten problem med grannen
( det är så att dom finns inte för oss ), men jag tycker att om han
har nån stake då kunde den granna väl knacka på dörren och fråga själva
om han så gärna vill veta, jag lovar att jag kommer svara normalt
på en normal fråga, så länge den jävlige bitch ( hans fru ) inte
kommer till dörren, för då står jag inte för, vad reaktionen från min fru
kommer att bli...//
målaren berättade i alla fall att allt inte var så bra med mig, jag
mår bra, men om man ser att jag fick 2 operationer inom 10 dagar
och 3 krampanfalla inom ungefär samma tidsförlopp, att jag kör
rund med rullator eller rollstol, då är det kanske inte så bra, som
jag tycker det är....
Kanske han har rätt, men........ jag känner mig bra ღღ

Att vara,är att vara, mellan parentes.

1 kommentar:

  1. O samtidigt kan man påstå att det är väldigt bra med dej just med tanke på allt du har gått igenom på så kort tid, så far du omkring som en tätting med enbart(!) rullator.

    SvaraRadera