( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juni 29

Extra inlägg ( luftballong fart )

Som lovad en extra inlägg med bilder från gårdagen äventyr.......
med luftballongen, ( min fru tyckte det roligast av allt ), var det att när
jag fixade hennes present, ( i namn av alla deltagande ), jag glömde
en sak... ( jag har nämligen en lite djup-skräck ) och att jag skulle
med i korgen, hängande under en ballong, och jag började realisera
det, när det var dags att jag skulle kliva i korgen.....
Allt gick bra, och min frus dröm kunde gå i förfulning, bättre detta än
fallskärmshoppning,
Champagne-dopp efter landning, och " Grevinna av lapp och tecken "
blev frugans titel, och min blev " Greven av klocka och rika " ( det var 
bara synt av den champagne som droppade från huvud ) Efter en kopp
kaffe / te, lite hembakad bröd och kexchoklad blev vi hem körd.... 
Hemma igen klocka 23,30 !!























( en stor tack till er, som hjälpta till, 
i följebilen, piloten och alla andra )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar