( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, juni 25

Gratis planeringen ( mot ersättning )

Planering för kommande vecka ( endast onsdag är 100% säkert !! )
MÅNDAG; vakna, dricka kaffe, sova på soffan, städa, äta
TISDAG; vakna, dricka kaffe, sova på soffan, trädgårdsarbeta, äta
ONSDAG; vakna, dricka kaffe, fiska med måg 2 och målare, äta
TORSDAG; vakna, dricka kaffe, tapetsera stuga dotter 2,äta
FREDAG; vakna, dricka kaffe, sova på soffan, dammsuga, myskväll, äta
LÖRDAG; inte än aning än ???? Troligtvis samma som på SÖNDAG !!

Som ni ser är " min " vecka fullpackat med otroliga svår planerade saker, så
om ni behöver hjälp med planera " er " vecka, kan jag frivilligt hjälpa med en
gratis planering, mot ersättning ( och den ersättning skänkas till cancerfonden ) .......
så hör av er på  attvaraarattvara@myself.com

  Det som jag glömde skriva på 
  värja dag, är dom 15 minuter i 
  poolen som är så viktig för min 
  kondition, och vem vill inte bada
  i 24 grader varmt vatten, särskild 
  när ute temperatur är under 20. 


                                     ******************** 

" Ryggskott " som jag hade över midsommar, botades nästan helt genom den enkla
metoden av rörelse ( att röra sig ), massagebänk ( jag vet att inte alla har sån ),
snaps ( sprit ) och den underbara medicin morfin ( kan uttalas som 
" MÅR FINT " ), På söndagsmorgon var jag nästan av med min ryggskott, helt 
underbar, problemet är att när jag hade ryggskott, jag inte kände dom andra 
smärtan, vilket jag nu igen gör....

                                     ********************

Lite bilder av taket på altanen, stensättning min fru gjorde, regn på taket, och utsikten
på poolen, alla bilder är tagit på söndag ( en riktig regnigt dag )...


              Att vara, är att vara, .....planerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar