( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, juni 19

Somntabletter, Cancerfondens insamling, ...och JURA lodge fototävling

Jag tror att mitt liv ( min kropp ) börjar går i tre skift.... Jag somnar
klocka 22,00 eller 22,30 och vaknar i vanligt fall runt klocka 03,30, då
börja jag min första skift, somnar på soffan runt klocka 07,30 ( skiftar 
lite mellan tiderna ) eller redan vid klocka 05,00, vaknar igen två timmar
senare, och startar mitt andra skift, somnar för en eftermiddagslur runt
klocka 13,00 ( igen 1 eller 2 timmar ), och då startar mitt tredje skiftet
vilket tar mig till klocka 22,00 igen..... Man få lust att ta en hel burk
sovtabletter för att kunna sova en vanligt natt som en vanligt människa och
vakna klocka 0,700 på morgonen, eller är det för mycket frågad av mig

        linjer/Linie01.gif

Måndag började som vanligt, endast med undantag, att jag först satt in
50,-kr på Cancerfondens insamling, den som jag startade för ett tag sen,
dom 50,-kr kom från vinsten jag gjorde med spela på EU fotboll....

Dagen följde med
fortsättning av bygga
taket över altanen,
det blir inte färdigt på
måndag, men det behövs
inte heller, jag har till
midsommar,..
( för som vanligtvis, 
kommer det då regna, 
när alla sitter ute )...


      linjer/Linie01.gif

LAH kom igår, och jag funderar om den känsla i axel har något att göra
med att jag tar Kepra, ( i biverkningen finns nämligen följande texten;...
- muskelsvaghet, - myalgi - amnesi - och försämring av minne..)
Nu är dom siste 2 ingen problem, jag var redan i en form av demens...
innan jag tog Kepra, men muskelsmärta och svaghet kan jag koppla till det
jag känner av in min axel, så kanske är det inte nån tecken på att jag ska
få en krampanfall.... det är jobbigt om man inte vet !!
På onsdag ska jag igen träffa min läkare, och jag blev av LAH's läkare
rekommenderad att ta frågan upp med honom, det kan vara så, att det har
med axeln har att göra med reaktionen från cancercellen eller dylikt....

blandad/Sonstiges09.gif   !!! OBS VIKTIG !!!   blandad/Sonstiges09.gif
Ps, hjälp mig att vinna en vecka med frugan till " JURA LODGE " ( det är
en fototävling från Jura whiskey ), bilden har namnet " Me, Myself and I  "
( och förställer mig i sjukhus säng längtande efter en riktig Whiskey ), dom 
andra priser är olika fotokamera, och en kurs av Englands ledande fotograf...
" SNÄLLA " hjälp mig och rösta fram mig, vi ( frugan och jag ) behöver en 
semester efter senaste årets skit med den jädra cancer....Tack !!   

Att vara, är att vara, del-ad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar