( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juli 27

Fiska i Östergötland, Sova i 7 timmar...

Sportfiske eller som jag kallar det "Hobby fiske"

djur/fiskar/Fisch24.gif
Idag ska målaren, dotter 2 inkl sambo
och jag göra ett nytt försök att ta hem
några fina öring eller regnbågslax...
Jag ska testa att ta dom med kastflöte 
och fluga, det används ofta i strömmande 
vattendrag som t.ex vindelnälven uppe i Norr ). .

Igår var LAH hemma oss oss, och senare
på eftermiddag kom sjuk-gymnast ( nej han 
var inte sjuk, han är gymnast som instruerar 
människor som är sjuka för bättre rörelse eller liknande ) , jag har nämligen som ni kunde läsa problem med min axel..
Men tack och lov, finns där oxynorm mot smärtan...( man ska inte använda det för nöjens skull )  but, pata ta ta taaa.....i'm lovin' it !

Att lägga sig 22,30 på kvällen är en ganska vanligt tidpunkt för mig, och min
fru, men att vakna 3 timmar senare, för att vara 2 timmar vaken, och då lägga
sig på soffan för att sova vidare ( i cirka 2 timmar ) börja bli för mig en vana,
inte roligt, om man vet att det ska bli en lång dag..... sammanräknad är min
sovande per dag 7 timmar ( inkl, dom timmar på soffan ), men jag tror att
det kan vara bättre med sova dom timmar i ett streck...eller hur ?
Orsaken till detta fenomen är troligtvis Betapred eller med finare ord Cortison..
       
 linjer/Linie29.gif


För dom som är
intresserad, en liten
statistik angående
min blogg / dagbok.
( besökande och var 
dom kom i från etc.. 
inkl mest besökte sidor
av senaste veckan...)


     linjer/Linie29.gif      
         
Att vara, är att vara, Statistiker som inte kan sova !                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar