( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juli 21

Först Abborre, Gädda, Öring, Harr, och Sik, men nu jakt på mördersnigel igen...

Sova i sin egen säng igen, fy vad skönt, inte att jag sov bättre
eller längre, men det känns bara skönt..
Smärtan i axeln har tagit ett steg i fel riktning, på 1 till 10 skala
börja den nu närmare steg 9, inte det var man längtar efter !!!
Undrar om sänkning av cortison, har att göra med saken ?
Mitt väderrapport från slagnäs resa är nu komplett, och inkl några
av hemresa fotos ( förste dagen var inte den finaste dagen. 
mycket små regn och mörkt i himlen, men fina bilder blev det )

















Vaknade igen som vanligt tidigt, men det store skillnad med före
veckan är att det är nu mycket långt till fiske, jag är ändå ganska
stolt över fiske resultatet med 42 fisk delad över 9 dagar och 4 fisk
arter, Abborre, Gädda, Öring, Harr, och Sik ( jag vet att jag sa 
4 fisk arter, och skriver fem sorter, men i mina ögon är " Gädda  " 
ingen fisk att äta... det är skräp ) och nu hemkommen få väl ta upp
snigeljakten igen, nån som vill eller är intresserad att följa med....?

Att vara, är att vara,....på jakt igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar