( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, juli 4

Jul i juli

Där finns undantag för allt, men följande tycker jag går lite för långt.
Titta på datum och annonsen vi fick igår i brevlåda.....


Jul annons mitt i juli
okej, jul och juli skiljas
endast en bokstav,
men ändå........
Det ände annan jag
kan hitta på internet
att juli och jul har något
tillsammans är en konferans
av jultomter i Danmark


                                  
jul_och_tomtar/Weihnachten21.gif  jul_och_tomtar/Weihnachten21.gif  jul_och_tomtar/Weihnachten21.gif  jul_och_tomtar/Weihnachten21.gif 
Idag onsdag blir det nästan som vanligt ( som siste tiden ), målaren, jag, och
måg 1, ska fiska igen i " Hovden ", före gången blev det inte mycket för min
del,  men jag ska ändra taktiken, jag ska ta upp några öring denna gången...
Poolen var upp till 25,6 grader varmt tack till solvärmepanelen jag har byggd.
Takränna på altanen är på en sida färdigt, utlopp från vatten rinner i dammen
så den behövs i fortsättning inte fylla på igen, och kanske hinner jag, andra siden
altenen oxå denna vecka, vi få se.....

Att vara, är att vara,....JUL i JULI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar