( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, juli 1

" Norrlands kulta eller lapin guld "

Vi ( min fru och jag ) har bestämd oss, om inget ändrats i min hälsa
och allt går som det går i veckan, ska vi upp till Norrland på en
kort semester.... om du vill veta mera om Kommunen var vi ska till
kan jag ge lite onödiga, men kul fakta.....














linjer/Linie19.gif

Mer onödiga fakta men kanske inte kul för er ( men för mig är det 
kul ) är hur temperaturen har varit i poolen senaste månad i jämförelse
med ute temperaturen, vi har haft värme på i poolen på nätterna och en
simpel solvärme-system på dag,  Nu när ute temperaturen börja närmare
sig 20 grader stänger vi av natt värme och få solen klara sig ensam.










linjer/Linie19.gif
all detta har kanske inget med min hälsa och cancern att göra tror du, men all 
detta gör, att jag kan hålla mig i liv, och har ett mål att sträva efter.., Norrlands kulta 
eller lapin guld ( original är det naturligtvis norrlands guld och lapin kulta ) kan 
man kalla det, och det betyda för mig att komma upp till Arjeplog området bara för att 
kunna fiska och njuta från livets sköne stunder, och det betyder mycket för min hälsa 
som cancerpatient ( och min frus hälsa som anhörig till en cancerpatient

 TVAR, R ATVAR, ...TJHOOW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar