( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 24

Cancerfonden svarar; TV3 Realityserien, är en ny tv satsing mot bröstcancern

Jag börja ofta skriva tidigt på morgonen in min Blogg/Dagbok, och kan in visa fall
ändra min uppfattning, om vad jag vill skriva, eller publicera ( det händer inte allt för 
ofta, men det hände ) Kanske i framtiden publicerar jag utkastet ändå !! Men inte idag !!

Det händer för min del ibland,
att vad jag skulle skriva inte kommer
till sin rätt, t.ex bredvid här handlar det
om dom ord som inte sägs av
barn / vuxna, men betyder så mycket...
Lite som att läsa mellan raderna, eller
höra vad inte sägs..men det få vänta..
jag fick något annat att skriva över.


Varför jag lägger den tidigare skrivna ( som beskriven ovan ) bloggförhandsvisning
på is, har en simpel och enkel förklaring, jag fick svar från " Martina Frick Isberg"
( webbredaktör på Cancerfonden ) på min blogg som jag skrivit igår, Jag måste 
be om ursäkt...Jag hade fel...Svårt att erkänna...Men det händer...ibland.
TV3 Reality-serien som kommer att sändas, är en serie med kända kvinnliga artister
som ställer upp, och visar sitt engagemang mot bröstcancer under Rosa Bandet.
Artisterna vill visa stöd till Cancerpatienter och deras anhöriga, och hjälpa till att
samla in pengar till cancerforskningen....
Om ni vill veta mera om detta program kan ni klicka på följande länken
( KLICK HÄR )

Artisten som medverka är t.ex följande;
31 augusti: Barbro ”Lill-Babs” Svensson, Sonja Aldén, Linda Sundblad
1 september: Molly Sandén, Pauline, Arja Saijonmaa
2 september: Jill Johnson, Sanne Salomonsen, Alex Saidac

Och till " Metro " och alla andra tidningen som publicerade artikel, vill jag säga,
skriv nästa gång tydligt vad ni menar, och använd svenska ord...som till exempel;...  

"Svenska kvinnliga artister, i ny TV-satsning 
med TV3 & Cancerfonden mot Bröstcancer 

istället från " Reality-serien om Cancer " , där finns en vis skillnad  !!!

Att vara, är att vara, ...och erkänna att man har fel !!
                    ( PS, Kom ihåg att män också kan få bröstcancern )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar