( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, augusti 25

Oxynorm, höjd dos Betapred, och Linköpings stadsfesten 2012

Igår ringde min LAH läkare ( en underbar människa ) och hon berättade mig, att
ännu ingen plats finns på strålning för mig, men att dom gör allt för att få mig inlagt,
så snabbt så möjligt, Det känns skönt att veta att vårdsystemet i Linköping fungerar
för mig.....( önskade att alla i Linköping kunde säga det )
Med " 2 " Oxynorm åt gången istället av 1, och reellt höjd dos Betapred, gör att jag
har mycket mindre smärtan, skönt att slippa några timmer oro...


Och med en ute temperatur
från" 19 till 22 grader " och
en pool temperatur från
" 22 till 25 grader " gör det
att man inte tänker länge, för
att ta en dopp i vattnet..



Igår, nej förlåt, för-igår började Linköpings stadsfesten, och ikväll ska jag och frugan,
tillsammans med svärföräldrar av dotter 3, ut på stan, ( det vill säga om jag orkar, vi 
ska göra ett försök i all fall ) " TAKIDA " och " REBECCA & FIONA " gäster
Linköpings stadsfesten idag ( 2012 Augusti - 25, och " by the way " jag har inte en 
aning vem dom "Rebecka och Fiona" är eller vad dom gör ), men okej det var i
alla fall synt att vi missade RIXFM igår kväll i slottsparken med " Lisa Miskovsky "
och " Molly Sanden " ( jag trodde det skulle vara ikväll, men man kan inte ha allt.... )

        Att vara, är att vara, ...på party !  
                        smileys/partysmilie4.gif
    ( PS, inslaget jag "inte" la ut på bloggen igår, kan ni läsa, om nu zooma i på bilden igår )

2 kommentarer:

  1. Morotskaka? Det har jag inget recept på, det har jag ju aldrig bakat :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. du ser att jag har rätt, du ge mig aldrig vad jag önska mig !!!
      JAG VILL MOROTSKAKA !!!!!

      Radera