( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 3

" F0rj4vli64 " och, " f0r84nn4d3 " Sköna hem

Smärtan börjar ta överhand, men med " oxynorm "  kan jag dämpa den lite.
Det är väl den " motton " jag leva med idag.... men nu på måndag ska jag
till sjukan för röntgen, och samtal med min " cancer " läkare.
Hoppas dom kan nog ge, ett svar varför jag har den smärtan i axel, för det är jag
som inte är 100 % säkert på, att det är en biverkning av strålning.... ( den strålning
jag fick på bröstet, var nämligen för över ett år sen ).... och biverkningen tar inte
så långt tid på sig att träda fram..... så nu är frågan;......
Varför, eller Vad ? ger mig den " F0rj4vli64 " och, " f0r84nn4d3 " smärtan.

To be, or, not to be,  that is the question  
Att vara, eller, inte vara, det är frågan,)
 Med andra ord, min blogg eller dagbok kan vara svaret ;....
"Att vara, är att vara, med dig "

Köket börja ta form, från vanligt " bondkök " som var 27 år gammal, till ett kök med
( in mina ögon ) ett 5 stjärnigt ( ***** ) Klass " Sköna hem " kök,...
Okej, kanske inte exakt vad man förväntar sig från oss,  men snyggt blir det.






Det börja blir åskväder här ute, så nu är det dags att stänga av internet ( åskrisken 
här ute på landet är för stor för att riskera ett haveri med dator ) 

Vi hörs imorgon igen, och har du ett förslag, angående färgen eller mönster till
nytt tapet i vårt kök, kan du rekommendera det ( inkl www adress om det finns
i kommentarer, om du snäll...alle förslag blir behandlat.....

Att vara, är att vara, .....urkopplad !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar