( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, september 21

Dag 23 ( FD holländare, nu laglig knarkare )

Ja det blev mig en riktig konstig dag, med av allt kan kunde hände, och
hände igår, det var en Ja, Nej, Kanske..och NEJ !!

Nu med dom nya medicin kommer det att finnes en utredning och det kommer att
ta cirka en fem dagar med olika kontroll för att ser hur metadon fungerar på min
kropp. all med all betyder det att, innan dom vill släppa mig helt från avdelningen
( jag menar utskrivning )innan det ska dom vara helt säkert att allt ska fungera..
( låter samma som innan ) Men nu är det en deal mellan " Super huvudläkare ", min
egen " LAH läkare " och " jag "...Och som " vanligt ", har jag naturligtvis store
förhoppningar angående allt.. Jag har redan sagt att jag vill ha i helgen, och över dagen,
lördag eller söndag, kanske båda, en sorts av helg-permis ( hämtad på morgonen, 
och igen levererad tillbaka, på kvällen ) jag vill nämligen träffa min fru, barn,
barnbarn, och min nya telefon som jag " SKA " köpa nu i helgen !
Jag fick dom första " nya " tabletten med " metadon " runt klocka 11.30 igår förmiddag
och efter min egen uppfattning av den tablett är,... Why Not ? ingen biverkning än.....
vad jag märker. ( som sagt fungerar, eller ger den effekt efter ca 5 dagar )
      Jinglejul_och_tomtar/Weihnachten23.gif    smileys/Smiley36.gif   jul_och_tomtar/Weihnachten23.gifBell

Så nu är jag bara kvar på sjukan, för att få kontroll på medicinerna och rätt dosering
och då är det hemvandring, Natten tills idag var som en blandning av upplyftning
och nergång ( som en " berg o dalbanan " ), man vet inte exakt vad eller hur det
ska vara, eller hur ska bli, det ene momentet är det bra andra momentet inte,...
Och då hör man att någon i familjen ( måg 2 familj > norrut ) ligger oxå på sjukan
med jobbiga omständigheter, jag vill bara säga; jag tänker på er !!

 ATT VARA, ÄR ATT VARA, INTE ENSAM
( all är jag på sjukan är jag inte ensam, högt på drogen ja, men inte ensam )


1 kommentar:

  1. Jag och barnen kanske kan dyka upp, men Dr Evil hqar fått djävulsförkylningen:-(

    SvaraRadera